Witajcie!

Rozpoczęliśmy prace nad zautomatyzowaniem zapisów i usprawnieniem kontaktu z nami, wszystkie prace będą przebiegać etapami i zapraszamy Was do zapoznania się z informacjami.

START PANELU KLIENTA ORAZ APLIKACJI DLA OBECNYCH I NOWYCH KLIENTÓW

Panel Klienta dostępny jest zarówno dla naszych stałych kursantów, jak i nowych. Do panelu logujemy się z przeglądarki internetowej, większość telefonów również to umożliwia, jednak sama strona ma konfigurację pod pracę z komputerem. Na telefon możemy pobrać naszą aplikację o nazwie ,,W POWIETRZU”. Na aplikacji dostępne są wszystkie funkcje z wyłączeniem rezerwacji salki na trening we własnym zakresie. Opcja ta zostanie uruchomiona na początku 2024 r. do tego czasu rezerwacji salki należy dokonać za pomocą Panelu Klienta.

Jeżeli jesteś już naszym klientem i posiadasz kartę naszego Studio załóż konto w recepcji lub poproś nas o jego założenie przez wiadomość, w ten sposób zminimalizujemy ryzyko zdublowania dla Ciebie dwóch kont klienta.

Jeżeli jeszcze nie jesteś naszym klientem możesz samodzielnie założyć konto na stronie https://wpowietrzu.gymmanager.io/ lub pobierając aplikacje W Powietrzu na swój telefon.

Co na Panelu Klienta i Aplikacji?

  • możliwość zapisywania się na zajęcia na najbliższe 7 dni,
  • możliwość rezerwacji salki treningowej (tylko na Panelu Klienta) na najbliższe 7 dni,
  • możliwość odwoływania rezerwacji bez utraty wejść z karnetu (aby zachować wejście/kaucję należy odwołać rezerwację do 10 godzin przed planowanymi zajęciami, po upłynięciu tego czasu system nie pozwoli nam na anulowanie wejścia co jest jednoznaczne ze zrealizowaniem usługi),
  • podgląd karnetów jakie posiadamy, ich ważności i ilości wejść.
  • możliwość podglądu zajęć w ciągu tygodnia, z uwzględnieniem informacji o instruktorze jaki prowadzi dane zajęcia oraz o zastępstwach,
  • zakładka Kup Karnet – dzięki współpracy z Przelewy24 macie możliwość opłat szybkimi przelewami internetowymi oraz blikiem. Po opłaceniu automatycznie karnet zostanie dodany do Waszego Panelu Klienta. Kiedy należy wykupić karnet? Ciągłość Waszej stałej rezerwacji na zajęciach musi być potwierdzona aktywnym karnetem, jego brak nie pozwoli Wam na zapisy na Panelu Klienta, a dla nas jest informacją o Waszej rezygnacji. Reasumując w momencie wykorzystania ostatniego wejścia mamy obowiązek zakupić nowy. System pozwala nam na wyprzedzenie o 10 dni startu jego ważności i w praktyce wygląda to tak, że np. chodzimy na zajęcia w środy, skończył nam się karnet więc w ten sam dzień kupujemy nowy ale ustawiamy w systemie jego ważność od środy w następnym tygodniu i od tego czasu liczona jest 30 dniowa jego ważność.

NAJCZĘSTRZE PYTANIA DOTYCZĄCE ZMIAN ZWIĄZANYCH Z PANELEM KLIENTA:

  • nie otrzymałam/otrzymałem e-mail z informacją o założeniu konta. Skontaktuj się z nami podając swój adres e-mail na który ma być założony Panel Klienta, część naszych stałych klientów nie ma zaktualizowanych w systemie adresów e-mail przez co nie otrzymali wiadomości informującej o założeniu konta. Nasze skrzynki pocztowe mogą również odrzucać wiadomość, jeżeli nie odnajdziemy jej również w zakładce ,,spam” recepcja wygeneruje dla Was kolejne zaproszenia.
  • próbuję się zalogować ale nie wczytuje się strona. Obecnie zgłaszany jest problem z logowaniem z przeglądarek chrom, polecamy usunąć ,,ciasteczka” i ponowić próbę logowania. Jeżeli problem będzie się powtarzał prosimy o skorzystanie z innej przeglądarki, problem jest czasowy i pracujemy nad jego rozwiązaniem – problem dotyczy wyłącznie Panelu Klienta.
  • nie chcę zakładać konta i posiadać Panelu Klienta/ Aplikacji czy nadal mogę uczestniczyć w zajęciach? Tak, docelowo nasi kursanci są stale przypisani do grup i jeżeli nie chcą korzystać z Aplikacji nadal będą do nich przypisani i ich miejsce będzie na nich czekało tak długo jak będzie ważny karnet. Aplikacja daje możliwość zmian rezerwacji gdy nie możemy uczestniczyć w zajęciach, czy dodatkowych rezerwacji. Przykładowo zapisując się na wtorek 16:00 i kupując karnet na 4 wejścia mamy 4 tygodnie pod rząd rezerwację na godzinę 16:00 we wtorki – czy jesteśmy, czy nas nie ma, wejście jest pobierane, jeżeli mamy aplikację możemy na 10h przed zajęciami odwołać rezerwację i poszukać sobie miejsca w innej grupie nie tracąc wejścia, ważne aby zmieścić się w dacie ważności karnetu.
  • czy karnet można opłacać tylko przelewem? Nie. Cały czas w recepcji Studia dokonujemy płatności za zajęcia, wynajem salki itp. Jednak, w przypadku kiedy nie będziemy w Studio, a wiemy, że nasz karnet traci ważność należy opłacić go za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego lub szybkich płatności na Waszym Panelu Klienta/ Aplikacji aby rezerwacja naszych miejsc w grupach została zachowana.
  • Czy sami możemy tworzyć/anulować STAŁE rezerwacje? Nie. Stałe rezerwacje w grupach tworzymy dla Was tylko my. Wynika to z tego, że wolne miejsca, które widzicie na Panelu nie koniecznie muszą być stałymi wolnymi miejscami, w większości przypadków związane są one z anulowaniem jednorazowo rezerwacji przez inne osoby.
  • Dlaczego w zakładce ,,moje rezerwacje” jest, aż tyle terminów z tak odległymi datami moich zajęć? Program działa zero-jedynkowo, jeżeli nie zobaczy aktywnego karnetu czy kaucji wypisałby Was z grupy, a w Wasze miejsce wskoczyłaby osoba z list rezerwowych. Wiemy w praktyce, że nie zawsze zdążycie na czas z płatnościami (nad czym też chcemy pracować, i o co prosimy) dlatego też póki co pozostawione jest to w naszych rękach, a Wasze stałe rezerwacje przeciągnięte na rok do przodu aby zniwelować sytuację, że ktoś zostanie wypisany przez system z grupy.
  • Na moim Panelu Klienta są błędnie oznaczone rezerwacje, co mam zrobić? Stałych rezerwacji na zajęcia możemy dokonać tylko przez recepcję, tak więc jeżeli zauważymy, że jesteśmy na stałe przypisani do złych grup wystarczy zgłosić to do nas.

Cały czas będziemy aktualizować wpis o Wasze częste pytania i zgłaszane problemy więc zapraszamy do zaglądania na naszą stronę częściej 🙂 Wprowadzenie zmian jest dla nas, tak samo jak dla Was, nową sytuacją więc z góry dziękujemy za wyrozumiałość!